May 28, 2011

Ini Jer Yang Mampu?

Salam..Hai..

Entri ini berkaitan dengan Peristiwa Berlari Di Malam Hari..Untuk menguji kekuatan kepala lutut aku..hehe..
Ok.Untuk yang tidak tahu apa - apa mai aku nak habaq..
Di awal bulan lalu satu acara Towerthon telah diadakan di Menara Kuala Lumpur.Dan aku adalah salah sorang yang mengambil bahagian..ngerti?hehe..

So, bagi mereka-mereka yang mengambil bahagian anda dah dapat ke keputusan keseluruhan pencapaian anda?Disebabkan aku dah dapat keputusan pencapaian aku maka dengan tak tahu malunye aku nak share kan kat sini..haha..


Untuk tahun ini aku hanya mampu mencatat masa 43.58 minit sahaja..Cantik lagi masa yang aku catit untuk tahun lepas punya..keciwa siot..hehe..
Ini lah akibatnya kalau main redah jer..Latihan apa semua tak ada macam mana nak ada stamina..kan?Merangkak la nak panjat tangga..huhu..

Tahun lepas ada la jugak aku buat latihan lari petang2 dekat Titiwangsa nun..Ada la jugak bawak bekal stamina sikit nak lari..Hasilnya dengan berbekalkan stamina yang ada dapat la catit masa ok la sikit berbanding tahun ni..hehe..
Dekat bawah ni keputusan yang aku dapat untuk tahun lepas..ok la sikit kan?..haha..


Orang lain ada peningkatan tapi aku menurun plak..haishh~
Walau apa pon aku tak kan putus asa..akan cuba lagi tahun depan..moh kite..:)
So,mulai dari sekarang marilah kita berlari di Tasek Titiwangsa mencari stamina..haha..

p/s : ada shiapa-shiapa ker nak lumba lari dengan aku tahun depan..ngee..:p

[Menarik Juga Untuk Diskodeng]