May 01, 2011

SAWARABINA CAFE | Tasek Titiwangsa.

Sekali makanan Arab daaa...huhu~

Ok.Hari ni aku nak promote sikit makanan arab boleh?hehe...
Sebenarnya dah lama aku skodeng kedai neh sebab dekat jer dengan area tempat keje aku..tapi tak pernah singgah lagi la..
So,hari ni saja ajak awek aku pi coba2 sat..dari pandangan tepi jalan aku ingat kan kedai makan western tapi silap daa.. Dah malas nak pi kedai lain aku pon duduk saja lah coba2..haha..
Bila dah duduk datang la pelayan bagi menu..Sekali aku buka menu dea tulis Arab daaa..Nasib baik menu dwi-bahasa..(macam kamus plak) haha...

Serius aku belek menu tu aku tak tau nak makan apa..kalau nak main belasah order je takut aku tak tau makan plak..hehe..
Dah abis belek aku pon belasah je lah menu yang paling pelik kat dalam tu..nak buat macam mana kan..


Apa aku order?Penah makan Chicken Mandi?ha.itu la yang aku order..pelik tak?haha..
Minum nya aku order Sawarabina Cocktail..sebab aku tengok nama pon macam nama kedai jer..belasah..

Pelanggan dekat situ kebanyakan nya Arab lah..melayu tak ramai plak aku tengok..mungkin sebab lebih kepada makanan arab kot maka ramai lah orang arab nya makan situ..hehe..
Layanan pon boleh tahan best la..tak der masam2 muka macam sesetengah kedai yang aku penah pi..
Makanan?pehh..terbaikkk!!dari ladang Arab la..nak tau betoi ka tak pi coba2 tengok..thumb up der...:)

Ok lah.sembang banyak tak guna try pi pekena..nah layan gambaq..:)

Barbikan  RM 4
Dia layan Kebab bersama 3biji Roti Arab RM18





Sawarabina Coaktail RM10
Barbikan Strawbery

Chicken Mandi RM19 (Hidangan Simple je.)


Shishah pon ada..
 


Lokasi : Tasek Titiwangsa.

[Menarik Juga Untuk Diskodeng]