May 08, 2011

BERLARI DI MALAM HARI




Salam..Hai..

Hari ni aku dah berjaya melepasi cabaran Towerthon buat ke - 2 kali nya dalam sejarah hidup aku..walawehh..(poyo plak) hehe..
Ok.Seperti yang aku nyatakan dalam entry lepas Towerthon Challenge yang aku tak kan dapat 1st place memang betol jadi kenyataan lah..haha..entah tempat ke berapa aku pon tatau lah..masa yang aku catat rasanya yang pasti kurang 1 jam lah..hehe..
Keputusan rasmi akan dikeluarkan 1 bulan dari sekarang.So,kena tunggu jer lah..
Asal kan dapat medal tak dapat 1st place pon tak po lah..hehe..


Apa-apa pon aku enjoy aktiviti hari ni walaupon sedikit keciwa tak dapat milo idaman aku yang telah disediakan oleh pihak penganjur.Sampai jer aku kat bawah aku cari2 cuma nampak lori milo jer air nye sudah abes daa..terpaksa lah layan 100tambah saje..huhu..

Aku harap tahun depan penganjur sediakan air milo banyak sikit yer..Insyaallah aku akan join lagi..
Kenikmatan berlari hingga ke puncak KL Tower memang menerujakan..hehe..
Akibat kepenatan tahap maksima aku terlupa nak bergambar di puncak menara..Cuma ini jer gambar yang aku sempat snap..So,layan jer lah..hehe..
OK.Baii...:)

Starting Point
Puas hati dapat medal..hehe
Asyik minum jer dea ni.

Sebelum beraksi.
Kategori Wanita.
Port santai hilangkan penat.
Pit Stop


Wakil Staf PDN
Kami Hebat!!:)









m@rdĐёё

2 comments:

Ann Asmara said...

hebatla blog abang ni. nak jugak!

m@rdĐёё said...

ngada lah tuh..:)

Post a Comment

[Menarik Juga Untuk Diskodeng]