May 04, 2011

TOWERTHON CHALLENGE 2011 | THE THRILL BEGINS AFTER SUNDOWN.



Masa yang ku nanti-nanti sudah datang yok..KL International Towerthon Challenge kembali lagi..aku yang tak sedar diri terasa gagah ni adalah salah seorang peserta yang telah mengambil bahagian dalam acara tahunan ini..hehe..
Ok.OK...Aku tau la aku tak kan menang 1st place pon..nak berlari dengan nigel2? memang tak dak harapan lah nak dapat tempat ke 18 sekali pon..haha..Lari sambil gelak ketawa sudah..(dah tahu tak boleh menang kan..)hoho..
Event ni aku dah pernah join pon tahun lepas..tapi lariannya pada waku siang..lain pulak untuk tahun ni kena lari malam seh..mau ada yang tidor tepi tangga ni aku rasa..hehe..mencabar sket kot..belasahh..

Hari ni aku dah dapat Nombor dan Chip larian..so,tunggu nak lari jer lah nanti..hehe..
GooD LucK for me...:) 

Nombor Badan & Chip aku..

More Info at kltower.com.my

[Menarik Juga Untuk Diskodeng]