June 07, 2011

Tindik | Kepuasan Yang Menghodohkan

Salam..Hai..

Aku sebenarnya tak kisah dan tak amik port sangat dengan apa sahaja yang berkaitan tindik - menindik neh..Tapi kalau dah sampai tahap melampaui batas kemanusian ni gerun jugak aku tengok..Apa kes?..haha..
Ramai jugak yang aku tengok suka cucuk sana dan cucuk sini..Hemsem ker?Stylo kot?Ganaskah?
Tak kisah lah, itu lu punya pasal..hehe..

Yang pasti aku belum pernah tengok lagi yang sekental bro - bro dalam gambar neh..Layan tebok - tebok beb..Bukan kecil tapi besar..Gila kental..huhu..

Berguna untuk tukang masak..hehe..

Menyembunyi kecantikan asli..:p

Naik rimas aku tengok..

Motif??

Berguna untuk letak barang kecil..haha..

Sangkar ular daa..


Nak kasi Hamster main kot..
Aku yang tengok ni pon dah macam perit jer..macam mana lah dia orang boleh tahan.Aiiyarkk~
Daripada asal kacak hemsem bergaya..kehodohan jugak menjadi pilihan mereka..demi satu kepuasan..:)

[Menarik Juga Untuk Diskodeng]