June 08, 2011

Pertama Kali Dan Bertuah

Salam.. Hai..

Semalam dengan jayanya aku dapat menonton filem Hoodwinked Too!Hood vs. Evil yang bertempat di TGV Cinema e@curve..Special screening tuh..Hasil cubaan aku terjah contest kat Nuffnang..hehe..
Tak sangka plak aku salah sorang yang bertuah dan terpilih untuk diberi tiket percuma hasil daripada contest yang aku terjah tu..hebat jugak aku yer .(ayat memoyokan diri).

Apa - apa pon tak sia-sia lah aku melayan keinginan aku untuk mencuba contest tu kan..hehe..
Munkin ada geng-geng lain yang dah banyak kali join dan menang contest-contest macam ni jangan la kutuk aku plak..Aku ni budak baru ok.Kalau dah pertama kali menang contest dari Nuffnang ni teruja la sikit kan..nak memoyokan diri sendiri lah..hahaha..

Movie ni boleh dilayankan dalam kepala jugak la walaupon cerita kartun..kepala-kepala yang tengah dok stress tu kurang la sikit lepas aku layan citer ni..hehe..
Keseluruhan aku enjoy citer ni..Banyak-banyak terima kasih untuk Nuffnang dan TGV Cinema di atas  kemurahan hati anda..Harap-harap dapat lah lagi tiket free..hehe..:p

[Menarik Juga Untuk Diskodeng]