April 29, 2011

Test My Android.



Testing~testing 1~2~3..
Baru abeh makan ni boring2 saja nak ngetes aplikasi yang baru download ni ha..baru jer donlod x sabar terus nak update blog buruk aku..haha..

Aku baru donlod dari market dalam fon aku ni..aplikasi ni khas untuk android fon jer ok.hehe.. So,sesape yang rasa dea punya fon guna os android boleh la nak try..
Masuk Android Market, search Bloger-droid nanti jumpa lah benda alah ni. Lepas tu pandai2 la donlod dan install kalo nak..
Nak upload gambar boleh,nak upload video boleh,tengah tulis post tiba2 rasa nak snap gambar untuk upload,pon boleh jugak..best kan? Yang tu je lah yang sempat aku explore..hehe..

Ok lah. Test sikit2 sudah... Teh O ais yang aku tapau pon dah siap ni.. Aku angkat jari dulu yer.. Choww~

Lokasi : Nurin Nasi Kandaq.
[via Blogger-droid]
Published with Blogger-droid v1.6.8

[Menarik Juga Untuk Diskodeng]