April 21, 2011

For the first time...

Assalamualaikum...Salam sejahtera..

Ok.Errr..Camna nak start neh?Nak tuleh apa tatau..huhu~
So,ini lah blog peribadi aku yang tak seberapa sangat haa..Sebenaqnya dah lama aku teringin nak buat blog neh tapi memandangkan kemalasan yang teramat sangat terbantut lah niat aku tuh.. La ni aku rasa malas aku dah kurang sket kot jadi aku try2 lah nak cuba hasilkan blog untuk aku conteng-conteng..



Apa aku nak tulis dalam blog neh??
Suka hati aku lah nak tulis apa kan...dah nama pon personal blog aku..hehe..
Dalam blog aku neh aku rasa semua benda aku nak sumbat kot...apa saja yang aku rasa nak tulis dan boleh dikongsi sama-sama aku kongsi lah kat sini yer..sebelum neh aku asyik dok skodeng blog orang jer kan teringin jugak nak rasa ada blog sendiri untuk diskodeng...harap-harap ada la orang yang sudi nak skodeng blog aku nanti noh...(harap jer lah..hehe).


Cukup lah kot untuk post aku yang pertama neh...nak panjang2 pon aku bukan pandai sangat nak mengarang..Terus terang aku katakan aku neh budak baru dalam dunia blog neh..kalo rasa kurang menarik dalam blog aku neh aku mintak maap lah yer..aku akan cuba belajar dan membuat penambah baikan dari semasa ke semasa..Aku harap adalah sapa2 yang terskodeng blog aku nanti sudi2 lah memberi sedikit tunjuk ajar yer..hehe~
Oklah noh..Choww~:)

[Menarik Juga Untuk Diskodeng]